Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

IX Europejski Tydzień Świadomości Dysleksji „ Jesteśmy różni- jesteśmy razem”

W ramach ETŚD zorganizowanego przez Polskie Towarzystwo Dysleksji oddział w  Łodzi  w dniach 04-10 października   2021r.  w naszej szkole dużo się działo. W związku z tym, że uczniowie z opinią o dysleksji  są w każdej klasie,  celem  działań  było  pogłębianie świadomości społecznej w obszarze specyficznych trudności w uczeniu się. Zwrócono uwagę  zarówno na  obszar rozpoznawania, jak i wspierania dzieci i młodzieży  z dysleksją.

Zapropagowano   rozmaite  formy i sposoby  wsparcia,   dzięki  którym  można  było ukazać potencjał osób z dysleksją.  Zwrócono także uwagę na działania integrujące uczniów. 

Oto nasze przykładowe działania:

Pani  pedagog  zorganizowała  konsultacje dla rodziców.

Na lekcjach historii zaproponowano ćwiczenia z mapą (multimedialną  i konturową).

 Nasi uczniowie przygotowali też wiele ciekawych prac, które ukazują zawiłości językowe oraz portrety znanych postaci, zmagających się z dysleksją. Plakaty zostały wyeksponowane w gablocie szkolnej i można je podziwiać do końca grudnia. Inicjatorkami tej akcji były Panie Agnieszka Słabosz i Magdalena Stefańska.